Biografija
Radi kao istraživač u Centru za obrazovne politike. Radio tri godine kao asistent na Odeljenju za psihologiju Filozofskog fakulteta u Beogradu na pet predmeta. Bavi se miks-metodskim istraživanjima, u radu koristi analize kao što su HLM, SEM, IRT i ostale analize ali i kvalitativna istraživanja. U svom radu se bavio kreiranjem mera koje nastoje sa smanje osipanje iz osnovnog i srednjeg obrazovanja, unapređenjem inkluzivnosti škola, evaluacijom programa podrške u školama u okviru DILS programa, istraživanjem nastavničkih praksi, sekundarnim analizama PISA podataka, darovitošću, vršnjačkom interakcijom i kolaboriativnim učenjem, motivacijom, epistemološkim uverenjima, podbacivanjem u školi, kognitivnim razvojem. Autor više od trideset bibliografskih jedinica od čega 11 naučnih radova.
Istraživačko-razvojni projekti
- Sprečavanje osipanja iz obrazovnog sistema Republike Srbije, 2014, član tima, monitoring i evaluacija, kreiranje modela za prevenciju osipanja
- Nacionalni okvir inkluzivnog obrazovanja, 2013, istraživač, deo tima za kreiranje okvira i instrumenata
- TALIS, 2013 i 2014, tehnički sekretar na projektu, adaptacija instrumenata, obuke
- Monitoring inkluzivnog obrazovnja, 2013, koordinator projekta i istraživač na projektu
Bibliografija
Vitomir Jovanović, Danijela Petrović, Zdenka Milivojević, Julija Jeremić i Predrag Lažetić, Obrazovna inkluzija dece romske nacionalnosti: izveštaj o sprovedenom monitoringu u osnovnoškolskom obrazovanju, Centar za obrazovne politike, 2013
Vitomir Jovanović (ur), Koliko je inkluzivna naša škola? Priručnik za samoevaluaciju i spoljašnju evaluaciju inkluzivnosti škole, Centar za obrazovne politike, 2013
Vitomir Jovanovic, Predrag Teovanović, Tatiana Mentus, Milina Petrovic, Gifted underachiever in school: someone who has a problem or a "rebel" who makes the problem, Psihologija, 43 (3), 2010, 263-279
Vitomir Jovanović, Factors of progress in reading literacy test, Psihološka istraživanja 2011, god. 14, br. 2, 135-155
Vitomir Jovanović, Intelektualna darovitost: od školsko-psihometrijske ka holističkoj koncepciji, u: Darovitost: pogledi i ogledi, (ur.) Ana Altaras, Filozofski fakultet Beograd, 2012, 41-65