Biografija
Zaposlena kao docent na Učiteljskom fakultetu Univerziteta u Beogradu (2014). Anagažovana je na osnovnim akademskim studijama na predmetima Metodika nastave matematike II i Udžbenik matematike – osnovna knjiga za učenje i na master akademskim studijama na predmetu Savremeni pravci metodike nastave matematike. Magistrirala je (2005) i doktorirala (2013) na Učiteljskom fakultetu Univerziteta u Beogradu u oblasti Metodike nastave matematike. Izvršni je urednik i član redakcije naučnog časopisa Inovacije u nastavi u izdanju Učiteljskog fakulteta (2013- ), a ranije i zamenik odgovornog urednika i član redakcije časopisa Metodička praksa (2008-2013). Sekretar je Katedre za matematiku i metodiku nastave matematike na Učiteljskom fakultetu. Član je užeg tima za akreditaciju i samoevaluaciju svih pet programa na tri nivoa obrazovanja učitelja i vaspitača na Učiteljskom fakultetu (2008, 2013). Koautor je više udžbeničkih kompleta (Zavod za udžbenike 2006, Kreativni centar 2006. i 2012, više izdanja). Za komplet Škola na vidiku autorskom timu Zavoda za udžbenike dodeljena je nagrada „Zlatna tabla“ na 37. međunarodnom sajmu opreme i sredstava za savremenu nastavu (2006). Redovni je predavač na tribinama i seminarima za učitelje u organizaciji Matematičkog društva „Arhimedes“ iz Beograda. Boravila je, u okviru studijskog putovanja, na TeacherTrainingSchool, HelsinginIInormaalikoulu(Helsinki, Findland, 2003) sa idejom upoznavanja modela škola-vežbaonica. Ima iskustvo rada u OŠ Sutjeska u Zemunu (1999-2000). Bila je stipendista više fondacija: WUSAustriaBelgradeOffice, Zadužbine „Studenica“ Kongresa Srpskog Ujedinjenja, Centra za srpske studije u Beogradu iFonda za otvoreno društvo. Govori engleski jezik.
Istraživačko-razvojni projekti
Međunarodni projekat HAMOC – Harmonization and Modernization of the Curriculum for Primary Teacher Education, No.516762-TEMPUS-1-2011-1-RS-TEMPUS-JPCR. Trajanje projekta: Oktobar 15, 2011 – Oktobar 14, 2014. Ustanova: četiri državna univerziteta u Srbiji u saradnji sa 6 neakademskih partnera i 4 EU univerziteta sa iskustvom u obrazovanju učitelja. Pozicija istraživača.http://www.tempus.ac.rs/projects-tempus/view/797/49/
Bibliografija
Izvršni urednik naučnog časopisa "Inovacije u nastavi", Učiteljski fakultet Univerziteta u Beogradu (2013- ). www.inovacijeunastavi.rs
Đokić, O. (2014). RMEas a teaching approach – a case study of elementary geometry in Serbian innovative 4th-grade textbook. In: International Conference on Mathematics Textbook Research and Development 2014(ICMT-2014), University of Southampton, UK, 29-31 July 2014. (in press)
Đokić, O. (2014). Realno okruženje u početnoj nastavi geometrije. Inovacije u nastavi, 27 (2), 7-21.
Đokić, O. (2013). Mathematical exercises as a basis for pupils’ mathematical thinking development. In: Radovanović, I., & Zaclona, Z. (Eds.), Theoretical and methodological basis of quality education. Belgrade / Nowy Sacz: University of Belgrade, Teachers` Training Faculty / State Higher Vocational SchoolNowy Sacz. (in press)
Milinković, J., & Đokić O. (2009). Kriterijumi evaluacije praktične nastave studenata. In: Jovanović, V. (Eds.),Proceedings of the International ConferencePromoting Teacher Education from Intake System to Teaching Practice(Tom II, Vol. II, Special Issue No. 8/2, pp. 251-261). Jagodina: Faculty of Education.
Milinković, J., Đokić O., & Dejić, M. (2008). Model udžbenika kao osnove aktivnog učenja, Inovacije u nastavi, 21 (1), 70-79.
Đokić, O. (2007). Pojam linije u početnoj nastavi geometrije. Beograd: Učiteljski fakultet.