Biografija
Radi kao docent na Učiteljskom fakultetu u Beogradu na predmetima: Metodika nastave matematike I, Metodika nastave matematike II, Problemski zadaci u početnoj nastavi matematike, Savremeni metodički pravci u nastavi matematike (master studije). U svom istraživačkom radu bavila se sledećim temama: učenje i poučavanje algebre; sagledavanje različitih procesa u nastavi koji određuju razumevanje matematičkih pojmova od strane učenika (strukturisanje sadržaja, načini razumevanja matematičkih pojmova, nastavni programi, reprezentacije, razvoj matematičkog jezika i dr.); metode i strategije rešavanja problemskih zadataka; obrazovanje učitelja, istorijski razvoj metodike nastave matematike u Srbiji.
Istraživačko-razvojni projekti
Bibliografija
Zeljić, M. (2014). Metodički aspekti rane algebre, Učiteljski fakultet, Beograd.
Zeljić, M., Dabić, M. (2014). Odnos proceduralnog i konceptualnog znanja učenika u procesu ovladavanja postupcima računanja u početnoj nastavi matematike. Nastava i vaspitanje, 63(4), 653–668.
Vujisić-Živković, N., Zeljić, M., Antonijević R. (2014). Počeci metodičke konceptualizacije i praktične realizacije nastave računice u osnovnim školama u Kneževini Srbiji. Nastava i vaspitanje, 63 (1), 45–57.
Zeljić, M. (2015). Modelling the Relationships Between Quantities: Meaning in Literal Expressions. Eurasia journal of mathematics, science and technology education, 11(2), 431–442.
Zeljić M., Dabić, M. (2014). Iconic Representation as Student’s Success Factor in Algebraic Generalisations. Journal Plus Education, 10(1), 173–184.