Dr Gordana Miščević Kadijević, Učiteljski fakultet, Beograd, vanredni profesor

Biografija

Gordana Miščević Kadijević je rođena 1974. godine. Na Učiteljskom fakultetu u Beogradu je diplomirala 1997. godine, magistrirala 2004. godine i 2008. godine odbranila doktorsku disertaciju pod naslovom »Uticaj kooperativne nastave poznavanja prirode na metakognitivne aktivnosti učenika«. Na Učiteljskom fakultetu je zaposlena od 1998. godine najpre kao istraživač na naučno-istraživačkim projektima, a od 2015. godine u zvanju vanrednog profesora. Predaje Metodiku upoznavanja okoline I, Metodiku upoznavanja okoline II na osnovnim akademskim studijama, kao i Savremene metodičke pravce u upoznavanju okoline na master studijama. Učestvuje u realizaciji nastave na doktorskim studijama u okviru modula Metodika nastave prirode i društva i predmeta Integrativna nastava prirode i društva. Objavila je dve naučne monografije, praktikum i preko 50 naučnih i stručnih radova Boravila je dva meseca na Univerzitetu Fridrih Šiler u Nemačkoj, 2002. godine, posredstvom Coimbra stipendije, a zatim je 2004. godine bila u Finskoj posredstvom Serbian teacher education development programme, na Univerzitetu u Helsinkiju.

Istraživačko-razvojni projekti

  • Promene u osnovnoškolskom obrazovanju: problemi, ciljevi, strategije 149055 (2006-2010) Ministartvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja
  • Koncepcije strategije obezbeđivanja kvaliteta bazičnog obrazovanja i vaspitanja 179020 (2011-2017) Ministartvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja

Bibliografija

Miscevic-Kadijevic, G. (2015). TIMMS 2011: Relationship between self-confidence and cognitive achievement for Serbia and Slovenia. Revista Electrónica de Investigación Educativa, 17(3), 109-115.

Miščević-Kadijević, G. (2014). Prilozi inovativnom pristupu sadržajima prirode i društva. Beograd: Učiteljski fakultet.

Miscevic-Kadijevic, G. (2014). An instrument for testing preschool teachers’ attitudes towards the use of computers. Procedia - Social and Behavioral Sciences-special issue, 152, 1121-1123. Published by Elsevier Ltd.

Miščević-Kadijević, G. (2011). Kooperativna nastava prirode i društva i kvalitet znanja učenika. Beograd: Učiteljski fakultet

Miščević-Kadijević, G. (2009). Konstrukcija testa deklarativnog i proceduralnog znanja. Psihologija, 42(4), 535-547.